poniedziałek, 30 marca 2015

Black and zip


Ostatnio było dużo spódniczek i kolorów więc dzisiaj coś na luzie w czerni dla odmiany. Czarne śliskie legginsy są zdecydowanie hitem który zapoczątkował kultowy skórzany model z zary, dla mnie jednak były zbyt ciężkie więc te są słusznym wyborem na wiosnę. Klasyczny t- shirt z nadrukiem plus trampki z koronką razem z ramoneską która sprawdziła się na obecne chłodniejsze dni tworzą świetny miejski zestaw. Mam nadzieję że wam się podoba takie wydanie, czekam na wasze opinie w komentarzach na które staram się coraz częściej odpowiadać. Nie bójcie się pytać, nie gryzę! ;-))
Zaczęłam nareszcie kurs prawa jazdy, więc trzymajcie kciuki !;D Przymierzałam się do tego już pare razy, aż w końcu pojawił się jakiś impuls który mnie zmotywował. Nigdy nie piję alkoholu więc zapewne będę wozić wszystkich znajomych po imprezach haha ;D
Dziękuję wam bardzo za tyle ciepłych słów na asku, jestem mile zaskoczona. Takie wiadomości utwierdzają mnie tylko w tym że jednak ktoś docenia to co robię, i są jeszcze mili oraz uprzejmi ludzie w erze wszechobecnego hejtu.
Buziaki wasza Paulinye ;**






Legginsy-Kussia Butik        kurtka-goodlookin.pl       buty-stylowebuty.pl            koszulka-klik












niedziela, 29 marca 2015

Szarość z żółtą torebką


Cześć kochani ;-)
Troszkę mnie tu nie było z postem ,,stylizacją'', musiałam sobie zrobić małą przerwę. Czasem chyba każdy tego potrzebuje. Dzisiaj wybrałam się na spacer i obiad z ukochanym właśnie w takim secie, szarość w postaci sweterka i rozkloszowanej spódnicy która jest ze świetnego elastycznego materiału plus czerń jako skórzana ramoneska i moje wyczekane baleriny od Melisy. Detale w postaci zółtej torebki i delikatnej biżuterii - złoty zegarek i łańcuszek, świetnie dopełniają całą stylizację dodając jej uroku ;-) Jak wam się podoba takie wydanie? Ja ostatnio najlepiej się w takich czuje, klasycznie i kobieco. 
Nowy miesiąc przyniesie mi wiele wrażeń, już nie mogę się doczekać pewnych zmian na blogu w postaci sesji zdjęciowej która odświeży wygląd nagłówka. Święta coraz bliżej, wiosna również - świetny czas który trzeba w pełni wykorzystać na każdy możliwy sposób! 
Miłego dnia  i zostawiam was z fotkami ;-))

Mam dla was małą wyprzedaż szafy-tutaj

Spódnica-monashe.pl    Torebka- monashe.pl    baleriny Melisa -butsklep.pl         
   Sweterek-vubu.pl          zegarek-loruswatches.pl        naszyjnik-modernsilver.pl












Zapraszam was kochani na świetny konkurs  klik   ;-)



czwartek, 26 marca 2015

Mój codzienny makijaż


Przygotowałam dla was dzisiaj wyczekany post z moim codziennym makijażem jak na zdjęciu wyżej , nareszcie przyszedł pilot do aparatu więc zapewne niebawem nagram też jakiś filmik ;-) To moja pierwsza zabawa sam na sam z aparatem, bez fotografa więc wybaczcie mi wszelkie niedociągnięcia.
Niżej moje zdjęcia bez makijażu, zostawiłam jedynie doklejone rzęsy w kępkach ponieważ już mi się skończyły i nie miałam możliwości pokazania wam jak doczepiam nowe, rzęsy są z inglota kosztują ok 28 zł przyklejone na znany klej duo którego cena również jest w tych granicach.



Cyknełam też na wasza prośbę przed wyprostowaniem fotkę moich naturalnych włosów;-)



Wszystkie kosmetyki których użyłam znajdziecie na zdjęciu powyżej, na początek mieszam dwa podkłady od bourjois healthy mix 54 i flower perfection bodajże 55 bo numerek się starł i niestety go nie widać. W ten sposób uzyskuję efekt nawilżonej ale nie błyszczącej się twarzy ;-) Kiedy moja twarz nie jest przemęczona używam tylko healthy mix, zaś flower perfection w pojedynkę wysusza mi buzię.


Następnie gąbeczką która znajduje się w pudełku, nakładam puder prasowany Silk Edition odcien golden honey 55. Muszę przyznać że nie byłam nigdy pozytywnie nastawiona do kompaktów ale ten  odmienił moje zdanie i na dobre zadomowił się w mojej kosmetyczce! ;D Idealnie wtapia się w podkład i trzyma calutki dzień, nie tworząc przy tym maski której żadna z nas nie chce. Dodatkowo wbudowane jest lusterko obrotowe więc można nosić go zawsze przy sobie w torebce jeśli zajdzie potrzeba poprawienia makijażu.


Przejdzmy do makijażu oczu, są to standardowe kreski na powiekach oraz podkreślenie brwi i dolnych rzęs ponieważ przy doklejonych rzęsach na górze staram się nie przeciążać dodatkowo oka tuszem. Zawsze używałam maskary z Bell różowej ale od jakiegoś czasu zmieniłam ją poniewać znalazłam nareszcie inny świetny zamiennik na jej miejsce, mianowicie - Isa Dora Flashing Volume. Jej opis znajdziecie tutaj. Eyeliner opisywałam w jednym z ostatnich postów jest to nowy produkt bourjois w bardziej nasyconym czernią wydaniu niż poprzednik, a kredka do brwi essence również czarna. Brwi delikatnie tylko wypełniam i grzebyczkiem dołączonym do kredki rozprowadzam ja na całej powierzchni aby były jednolite.

                                      



Tak wygląda mój makijaż na powiece, następnie podkreślam kości policzkowe bronzerem z boujoris 52 moją ulubioną czekoladką która jest niezastąpiona ;-) Nakładam delikatnie pod kość policzkową gdzieś wyczytałam że taki makijaż jest poprawny wcześniej popełniałam błąd nakładając na całe poliki. Następnie pod oczy koniecznie rozświetlacz z trio od IsaDora który niestety rozwalił mi się w trakcie tworzenia posta...  Ja to mam szczęście ;D! Dzisiaj tego mocno nie widać ale zazwyczaj mam okropne sińce i wory pod oczami które ciężko mi zamaskować, więc ten rozświetlacz mnie ratuje aby nie straszyć na ulicach. Trio fajnie się sprawdza jeśli chodzi o konturowanie twarzy, na tyle opakowania znajdziecie nawet instrukcję jak to robić. Na koniec pomadka nyx odcień Tokyo i gotowe ;-)


Niestety ekspertką od makijażu nie jestem, ale mam nadzieję że dzisiejszy wpis wam się przyda i może akurat wypróbujecie któryś z produktów jakich używam. 
Ściskam mocno wasza Paulinye ;*



wtorek, 24 marca 2015

Co czyni nas szczęśliwymi ? Parę błędów w myśleniu


Cześć wszystkim ;-)!
Stylizacja o którą prosiłyście po zdjęciach na snapie, kolorowa iście wiosenna. Na tego typu trampki z platformą polowałam od zeszłego sezonu, nigdzie nie mogłam znalezć odpowiednich w pudrowym kolorze aż padło na te cuda, są niesamowicie wygodne i w każdym modowym pisemku możemy napotkać podobne modele. Lekki płaszcz o kroju marynarki, marmurki z wyższym stanem i oczywiście nie mogło zabraknąć motywu kwiatów - postawiłam na asymetryczną bluzeczkę oversize która sprawdzi się również w luzniejszych połączeniach. Postanowiłam więcej pisać na różne tematy, dostaję wiele wiadomości od zagubionych kobiet z problemami, ciężko mi odpisać na wszystkie z nich więc będą ogólne wpisy. Ci którzy chcą przeczytają, resztę  zostawiam z fotkami !;-)
Zapraszam też do PaulinyeShop bo pojawiły się nowości



Jak wiem z doświadczenia życie nie jest łatwe, i nikt nam nie obiecywał że takie będzie.
Grunt to się nigdy nie poddawać i cieszyć każdą napotkaną bzdurą, łapać chwile bo to co jest najpiękniejsze i prawdziwe tkwi właśnie tutaj. Nic nie stoi na przeszkodzie aby zmienić nasze życie na lepsze, spełniać marzenia i być szczęśliwym człowiekiem! Jedyna blokada jest w naszej głowie... oczywiście droga do sukcesu do łatwych nie należy, ale chcieć oznacza móc. 
Nie można żyć przeszłością to żelazna zasada, to co złe zostawiamy daleko w tyle wyciągamy tylko wnioski i doświadczenia które czynią nas lepszymi silniejszymi ludzmi a te złe sytuacje pozwalają nam tylko bardziej docenić pozytywne chwile i dostrzec więcej ;-) 
Jest taki cytat ,,Szanuj siebie na tyle, by odejść od wszystkiego co Ci nie służy, co Cię nie rozwija i co nie daje Ci prawdziwego szczęścia''. Często go  sobie  przypominam jak mam jakiekolwiek wątpliwości, często ludzie tkwią w związkach które się wypaliły i nie potrafią odejść, żyją nieszczęśliwi. Czasem jest to praca która nas wykańcza na wszelkie możliwe sposoby, lęk przed brakiem środków utrzymania jest tak silny że trwamy w tym dalej,  sytuacji tego typu mogę wymieniać bez końca... W czym tkwi problem? BRAK WIARY W SIEBIE, boimy się bo nie wierzymy we własne możliwości, czasem ktoś wpaja nam że jesteśmy beznadziejni i nie potrafimy robić nic innego niż dotychczas.  Trzeba z całego serducha wierzyć w to że możemy coś osiągnąć, to już połowa sukcesu, aby osiągnąć wyznaczony cel potrzeba również wytrwałości.
Nie możemy zazdrościć, a podziwiać i motywować się, zawiść zamieńmy na pokorę, zemstę na cudowną satysfakcję że jesteśmy ponad ludzi którzy nas skrzywdzili. Możemy wszystko- wystarczy tego bardzo mocno z determinacją tego chcieć i uwierzyć że każdy jest wyjątkowym i silnym człowiekiem  <3     Kochajmy mocno, doceniajmy więcej, nie bójmy się ryzyka, spełniajmy marzenia i bądzmy szczęśliwi bo każdy na to zasługuje. Świeci słońce? - to już powód do uśmiechu. Czasem nie zdajemy sobie sprawy jak wiele mamy nie doceniamy  wiele rzeczy, a trzeba się cieszyć ze wszystkiego ;-)!                                                            




 Buty-czasnabuty.pl          Tregginsy-cocomoda.pl           Bluzka-cocomoda.pl         Płaszczyk-tutaj










niedziela, 22 marca 2015

Glasses


Dzień dobry moi drodzy <3
Pewnie większość z was wie że mam wadę wzroku, niedowidzę na prawe oczko przez to że zmagałam się z zezem zbieżnym od dzieciństwa po którym nareszcie nie widać śladu dzięki czterem operacjom chirurgicznym- nie muszę chyba pisać jak bardzo jestem szczęśliwa z tego powodu. Czas najwyższy więc pokazać się wam w okularach ! ;D Pomagają mi oglądać telewizję, czytać i pracować przy komputerze na co dzień jednak staram się ich nie nosić, chyba trauma z dzieciństwa mi na to nie pozwala ;-)
Look dosyć miejski, codzienny i wygodny. Obcisłe jeansy z przetarciami, pasiaste body, slip-ony i szary płaszczyk osobno banalne razem prezentują się całkiem fajnie. Stylizacja zdecydowanie dla miłośniczek klasyki. Jak wam się widzę w takim wydaniu? Czekam na wasze komentarze.
Ściskam!

Wpadł mi dzisiaj do głowy fajny cytat - ,, sukces to drabina po ktorej nie sposób sie wspiąć z rekami w kieszeniach '' ! Wezmę go sobie do serca ;)




Okulary-kodano.pl         Spodnie-klik         buty-stylowebuty.pl        
Body- vubu.pl            Płaszcz-vubu.pl